NVIDIA a anunțat astăzi că cei mai mari dezvoltatori de aplicații de inteligență artificială din mai multe industrii industrii folosesc tehnologii pentru personaje digitale de la NVIDIA, care includ tehnologiile de randare NVIDIA ACE, NeMo și RTX, pentru a crea avataruri realiste pentru aplicații comerciale și personaje dinamice pentru jocuri. Rezultatele au fost arătate la GTC conferința globală de inteligență artificială care are loc în această săptămână în San Jose, California și pot fi văzute în demonstrații tehnologice de la HippocraticAI, Inworld AI, UneeQ și alții.
Pe 14 martie am anunțat știrile cu RTX de la GDC. Printre acestea se numără câteva noi integrări importante de tehnolgii RTX de ultimă generație:
- Black Myth: Wukong și NARAKA: BLADEPOINT încorporează Full Ray Tracing și NVIDIA DLSS 3.5
- Star Wars™ Outlaws se va lansa anul acesta cu DLSS 3 și efecte ray-traced.
- Portal with RTX, reintepretarea complet ray-traced al clasicului joc de la Valve primește upgrade cu DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction și RTX IO. Este disponibil acum, complet gratuit.
- Diablo IV va primi un upgrade cu ray tracing upgrade pe 26 martie
- The First Berserker: Khazan, Sengoku Destiny și Outcast – A New Beginning se alătură listei de peste 500 de jocuri și aplicații cu RTX.
- Anunțat pentru săptămâna aceasta în joiaGFN, Star Wars™ Outlaws va sosi în cloud alături de alte adiții cu DLSS.
- DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction va sosi curând în NVIDIA RTX Remix Open Beta