De-a lungul anilor, Warner Bros. a încercat să-și monetizeze catalogul de filme mai vechi prin diferite servicii de streaming pe bază de abonament, inclusiv FilmStruck — pe care l-a închis la mai puțin de un an după lansarea sa în 2018.
Acum, Warner Bros. Entertainment a adoptat în tăcere o nouă abordare pentru a-și aduce conținutul pe YouTube, pentru a-și valorifica catalogul de filme în scopul generării de venituri din reclame digitale.
Începând cu începutul anului 2025, compania a lansat 31 de filme pe canalele YouTube deținute de Warner Bros., toate disponibile gratuit. Filmele includ reclame, cu excepția cazului în care sunteți un abonat YouTube Premium. Warner Bros. a publicat un playlist YouTube cu filmele gratuite, disponibil aici (*există interdicții în funcție de locații):
Titlurile sunt variate și acoperă diverse genuri, unele filme din listă datând de zeci de ani. Printre filme se numără „Revolta de pe Bounty” cu Marlon Brando, „Aventurile lui Pluto Nash” cu Eddie Murphy, „Oh, Doamne!” cu George Burns în rolul principal, „Misiunea” cu Robert De Niro, „Waiting for Guffman”, „Întoarcerea morților vii partea a II-a” și documentarul despre schimbările climatice cu Leonardo DiCaprio, „The 11th Hour”.
Cel mai vizionat film din această selecție este „Mr. Nice Guy”, comedie de acțiune din 1997 cu Jackie Chan, care a acumulat peste 16 milioane de vizualizări de la lansarea sa pe YouTube pe 1 ianuarie de către WB.
Warner Bros. a licențiat anterior filme pentru YouTube, pentru secțiunea gratuită de filme și TV susținută de reclame a platformei video. Noutatea este că studioul, într-un test cu YouTube, face acum titluri gratuite disponibile pe propriile canale ale Warner Bros. (cum ar fi Warner Bros. Classics) pentru a le îmbunătăți vizibilitatea și descoperirea. Între timp, WBD a încheiat, de asemenea, acorduri pentru a licenția conținut către platformele gratuite susținute de reclame, Roku și Tubi.
Este de remarcat faptul că niciunul dintre filmele difuzate gratuit pe YouTube nu este disponibil în prezent pe Max, serviciul de streaming pe bază de abonament al Warner Bros. Discovery.
„Urmăriți aici filmele tale preferate de la Warner Bros. Entertainment!” spune un mesaj pe playlist-ul Warner Bros. Entertainment de pe YouTube. „Toate legendele tale preferate sunt aici, inclusiv Jackie Chan, Ryan Reynolds, Catherine O’Hara, Tarzan, Liam Neeson, Julia Roberts, Eugene Levy și mulți alții! Țineți ochii pe această pagină pentru mai multe filme de lung metraj gratuite.”
Iată lista completă a titlurilor de la Warner Bros. disponibile gratuit pe YouTube:
- „The Wind and the Lion” (1975) cu Sean Connery
- „Michael Collins” (1996)
- „Mr. Nice Guy” (1997) cu Jackie Chan
- „City Heat” (1984) cu Clint Eastwood și Burt Reynolds
- „The 11th Hour” (2007)
- „The Adventures of Pluto Nash” (2002) cu Eddie Murphy
- „Chaos Theory” (2007) cu Ryan Reynolds
- „Waiting for Guffman” (1996)
- „American Ninja V” (1993) cu David Bradley
- „Mutiny on the Bounty” (1962) cu Marlon Brando
- „Dungeons & Dragons” (2000)
- „The Bonfire of the Vanities” (1990) cu Tom Hanks
- „Return of the Living Dead Part II” (1998)
- „The Accidental Tourist” (1988)
- „Critters 4” (1992)
- „Murder in the First” (1995) cu Kevin Bacon și Gary Oldman
- „The Year of Living Dangerously” (1982) cu Mel Gibson
- „December Boys” (2007)
- „Lionheart” (1987) cu Eric Stoltz
- „Oh, God!” (1977) cu John Denver și George Burns
- „Crossing Delancey” (1988)
- „Price of Glory” (2000) cu Jimmy Smits
- „Flight of the Living Dead: Outbreak on a Plane” (2007)
- „Deal of the Century” (1983) cu Chevy Chase
- „Deathtrap” (1982) cu Michael Caine și Christopher Reeve
- „The Mission” (1986) cu Robert De Niro
- „SubUrbia” (1996) regizat de Richard Linklater cu Steve Zahn și Giovanni Ribisi
- „Hot to Trot” (1988) cu Bobcat Goldthwait
- „True Stories” (1986) cu David Byrne și John Goodman
- „The Science of Sleep” (2006)
- „The Big Tease” (1999) cu Craig Ferguson