Gen: Acțiune, Aventură

Lansare: 13 mai 2020

Studio: Ubisoft Montreal

Distribuitor: Ubisoft România

Platforme: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows PC, Stadia (PlayStation 5, Xbox Series S/X)

Assassin’s Creed Valhalla: Wrath Of The Druids duce jucătorii în Irlanda pentru a descoperi secretele unui cult antic misterios.

Chiar dacă a trecut ceva timp de la lansarea oficială a jocului și după una din cele mai stufoase experiențe marca ASSASSIN’S CREED de până acum un nou DLC aduce noutăți vikingilor din Valhalla. În continuare vom discuta despre Wrath Of The Druids și ce noutăți aduce acest DLC care personal l-as numi expansion.

Un nou capitol

Funcționează exact ca celelalte capitole ale jocului. Încă o misiune. Aproape că era încă un cuțit înfipt în masă doar că de data asta e direct din port ca plecarea să fie mai rapidă. În termeni ai timpului acest nou capitol în saga lui Eivor ține cam cât te-ai aștepta, vreo 12 ore. De acolo si gândul meu de mai devreme, ăsta nu este un dlc este efectiv o expansiune și deși cumva main storyul s-a terminat a rămas suficient de open ended să ne facă loc spre un nou orizont.

Tărâm nou

Dublin, Irlanda. Arată altfel cumva față de jocul principal, dar ca un punct pozitiv. Este mai verde mai stâncos dar și considerabil de mare. Cu noi puncte de sincronizat și noi locații noul tău hub va devenii Dublinul care este în controlul unui verișor de-a lui Eivor. Întâmpinăm în Irlanda cam aceleasi locații cu care ne-am obișnuit deja în jocul principal, fierari, magazine și tot felul de activități secundare, dar de data aceasta totul parcă are un alt scop. Nu mai există acea presiune de a strânge aliați și ai o anumită libertate de a explora ți a duce la capăt acest nou plot din DLC.

Patru noi zone mari de explorat în Irlanda care pot fi jucate și de cei care nu au terminat Valhalla dacă asta își doresc, având în vedere că este necesară doar trecerea prologului din principal pentru a accesa Wrath. Nu doar exploratul este nou, ci si un set nou de puzzleuri, de inamici, arme și armură dar și noi animale mitologice de vânat și o gașcă întreaga de “cultiști” noi de identificat si omorat, The Children of Danu. Probabil asta ultima este cea mai distractivă dintre toate pentru că aduce cumva aminte de conceptul Assassin’s Creed-ului original, cel de target-uri.

O experiență

Deși nu aportă altceva nou decât ce am văzut până acum, am stabilit deja ca A.C.V. era un joc destul de bun oricum așa cum era. Wrath of The Druids oferă exacta cantitate de noutăți cât sa te readucă înapoi în joc pentru încă o mână de ore. Nu o să schimbe păreri sau nu o să scoată fani noi, dar pe cei deja existenți o să îi mulțumească suficient până la următorul DLC, dacă va exista, sau următorul titlu Assassin’s Creed. Integral, Wrath Of The Druids este încă un capitol într-o serie de jocuri iubită și care doar ce a început sa meargă într-o altă direcție mai proaspătă cu Valhalla și dovada clară este acest DLC care întărește această idee cu care Ubisoft a pornit la drum când a conceput Valhalla.

Assassin’s Creed Valhalla: Wrath Of The Druids îl găsiți din 13 mai în format digital pentru PlayStation 4 pe PlayStation Store, Xbox One și PC pe Microsoft Store, pe Stadia și retail în magazinele de specialitate. Jocul va sosi și pe noua generație de console, PlayStation 5 și Xbox Series S/X.