Internetics și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei de Premiere Internetics 2022 pe 17 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth. Festivalul premiază în fiecare an inteligența digitală și excelența în comunicarea online, fiind un proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank. În cadrul evenimentului au fost oferite 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD și 23 trofee SILVER.

Trofeul Agenția Anului a revenit agenției Publicis România cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări care i-au adus puncte. Digital Client of the YEAR a fost desemnat anul acesta NETFLIX, cu 1 nominalizare şi 8 trofee obținute, printre care și BEST DIGITAL CAMPAIGN.

Cea de-a 22-a ediție a Internetics a premiat în total 11 agenții şi companii participante: Arctic │ Cohn & Jansen Creative Network │ Jam Session Agency │ Leo Burnett │ MRM │ Publicis România │ Saatchi & Saatchi + The Geeks │ THE NEW │ Tribal Worldwide │ v8 │ VMLY&R România.

Top 3 agenții include: 1. Publicis România, 2. Cohn & Jansen Creative Network și Leo Burnett la egalitate de puncte, 3. Saatchi & Saatchi + The Geeks, iar topul clienților arată astfel: 1. NETFLIX, 2. Kaufland România, 3. P&G România şi Asociația Accept la egalitate de puncte.

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului, câștigând puncte din premiile pentru lucrările Act for Good pentru Carrefour (GOLD în categoria Digital Platforms // MOBILE // Mobile Apps; GOLD în categoria Digital Strategies // COMMUNITIES // Brand Built Communities); Come Out with Me pentru Asociația ACCEPT (GOLD în categoria Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Social Media Special Mechanics şi în Influencer Marketing; SILVER în categoria Digital Campaigns // Social Campaigns); It’s good to be distrusting pentru Autovit.ro (SILVER în categoria Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT; SILVER în categoria Digital Campaigns // E-Commerce). De asemenea, agenția a mai obținut nominalizări pentru Sleep Well Baby pentru Orange (în categoria Digital Strategies // COMMUNITIES // Brand Associated Communities); Halloween 2021 – The Emotional Pumpkins pentru Ferrero România (în categoria Digital Campaigns // FMCG – FOOD); 100 for 100 pentru Opera Română (în categoria Digital Campaigns // Art, Culture, Media and Entertainment) și DVR – New York pentru Carrefour România (în categoria Digital Campaigns // Retail). Publicis România a câștigat și în categoria nou introdusă Internetics Digital Good: un Silver pentru Act for Good (Carrefour) și o nominalizare pentru Orange Screens Off.

Cohn & Jansen Creative Network a obținut trofeul pentru BEST DIGITAL CAMPAIGN, cu proiectul 07LABANDA.RO – THE GOLD HUNT pentru Netflix Casa de Papel, proiect care a obținut și GOLD în sub-categoria Art, Culture, Media and Entertainment din Digital Campaigns și două trofee SILVER (în categoria Digital Strategies // DIGITAL BRAND EXPERIENCE și GAMIFICATION), alte patru trofee GOLD (Stranger Heathens pentru Stranger Things – categoria Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Viral Video; The Dance of An Era pentru Bridgerton– Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Influencer Marketing și Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT și Music saves us all pentru Stranger Things – categoria Digital Strategies // COMMUNITIES // Brand Associated Communities) și o nominalizare (Music saves us all – Digital Campaigns // Art, Culture Media and Entertainment).

Leo Burnett a obținut cu lucrarea LOVE YOURSELF pentru FASHION DAYS un trofeu GOLD în categoria Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT, un trofeu SILVER în categoria Digital Campaigns // E-Commerce și încă un trofeu SILVER în categoria Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Influencer Marketing. De asemenea, proiectul TO WASH OR NOT TO WASH pentru Head & Shoulders a câștigat alte două trofee și o nominalizare: GOLD în categoria Digital Campaigns // FMCG – NON FOOD; SILVER în categoria Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Influencer Marketing, nominalizarea fiind în categoria Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT. Alte două trofee SILVER au fost obținute de Leo Burnett pentru proiectele WashTheBadAway | #CeleReleSăSeSpele pentru ARIEL – în categoria Digital Campaigns // FMCG – NON FOOD și SLICES OF LIFE pentru PIZZA HUT – în categoria Digital Platforms // SITES // Websites. Cel din urmă proiect a obținut și o nominalizare în categoria Digital Platforms // DIGITAL CRAFT // Best Website Content. Agenția a mai acumulat și alte trei nominalizări, pentru: LABELLING COURAGE, URSUS în categoria Digital Strategies // COMMUNITIES // Brand Built Communities, THE AWESOME EXPO, SAMSUNG    – în categoria Digital Strategies // DIGITAL BRAND EXPERIENCE și Decoded by BT, Banca Transilvania – în categoria Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT. 

Saatchi & Saatchi + The Geeks a câștigat cu proiectul Yuki Saaki pentru IQads un GOLD în categoria Digital Campaigns // Art, Culture, Media and Entertainment, un SILVER în Digital Strategies // Communities // Brand Associated Communities și o nominalizare în Digital Platforms // Social Media // Social Media Special Mechanics; cu lucrarea Dăruiește Viață’s LIFEBEATS un SILVER în Digital Strategies // DIGITAL BRAND EXPERIENCE și două nominalizari în Digital Strategies // Communities // Brand Associated Communities și în Digital Campaigns // Social Campaigns; și cu proiectul Bookvertising pentru Nemira un trofeu GOLD în Digital Platforms // Social Media // Social Media Special Mechanics, un SILVER în Digital Strategies // Communities // Brand Associated Communities și o nominalizare în Digital Campaigns // Art, Culture, Media and Entertainment. Același proiect pentru Nemira a câștigat și un Silver în Internetics Digital for Good. 

Câștigători ai trofeelor GOLD au fost și: V8 pentru proiectul Grand Job Experience, în categoriile – Digital Strategies // GAMIFICATION și Digital Campaigns // Retail, MRM pentru proiectul POP OR DROP, în categoria Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Social Media Special Mechanics, Arctic pentru proiectul Forgotten – Rediscover your wardrobe with the ExtraSteam technology, în categoria Digital Campaigns // Durables, VMLY&R pentru proiectul Teleencyclopedia Horizon Forbidden West, în categoria Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT.

Competiţia a avut şi un set de premii speciale:

  • Premiul special YouTube – YouTube Ads Leaderboard: #dressforprogress dezvoltat de Papaya Advertising pentru Fashion Days. Media: Fashion Days.
  • Premiul special YouTube – BEST YOUTUBE AD | People’s Choice acordat campaniei Ep. 1 – Viața de familie bate reclama dezvoltată de Red Dots Agency pentru MEGA IMAGE. Media: United Media Service.
  • Premiul special Highest Digital Health Index in 2022: Dedeman. Digital Health Index este un indicator care calculează lună de lună activitatea în digital a 155 de branduri din România, pe digitalhealthindex.ro, in baza a 3 caracteristici: Digital Power Score, Content Impact Score si Conviviality.
  • Trofeul special – Trăiască Capra Vecinului: este oferit mai departe de Jam Session Agency către MAINSTAGE The Agency pentru proiectul Elfi Corn Cob. The Romanian wipe, brand: Elfi

Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului: www.internetics.ro

Gala de premiere Internetics 2022 s-a desfășurat sub tema Do Good Through Digital, a fost moderată de Andi Moisescu și găzduită de NORD Events Center by Globalworth. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu nr. 22 a competiției și a premiat cele mai bune campanii interactive din ultimul an.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.