Cyberpunk 2077: Preview tehnologic pentru Ray Tracing: Overdrive Mode este disponibil acum, iar adopția DLSS continuă

0
407
Ascultă acest articol


Astăzi este mult anticipata lansare a preview-ului tehnologic pentru Ray Tracing: Overdrive Mode în Cyberpunk 2077, iar cei care dețin o placă video GeForce RTX seria 40 multiplică performanța în joc datorită DLSS 3 Frame Generation.

Adopția DLSS continuă rapid, pentru că Everspace 2 și LEAP au ieșit din early access recent cu suport pentru DLSS 2, iar Like a Dragon: Ishin! primește un upgrade de performanță cu DLSS 2.

Night City se aprinde cu Full Ray Tracing

Cyberpunk 2077 de la CD PROJEKT RED este deja unul dintre cele mai avansate jocuri disponibile din punct de vedere tehnologic, folosind câteva tehnici ray tracing de randare pentru un oraș imens la nivele incredibile de detaliu. Acum, Cyberpunk 2077 a ridicat, din nou, ștacheta cu lansarea preview-ului tehnologic Ray Tracing: Overdrive Mode, care vine cu full ray tracing, cunoscut și drept path tracing.

Preview-ul tehnologic pentru Ray Tracing: Overdrive Mode în Cyberpunk 2077 este o privire asupra viitorului full ray tracing, și lucrăm împreună cu CD PROJEKT RED la și mai multe îmbunătățiri full ray tracing, reparații de bug-uri și optimizări de performanță.

Reflexii, umbre, ocluzie ambientală și multe altele sunt îmbunătățite, oferind o privire asupra viitorului graficii în jocurile video. Cyberpunk 2077 folosește NVIDIA DLSS 3 pentru a multiplica performanța pentru gamerii GeForce RTX, permițându-le să experimenteze amploarea Night City cu full ray tracing.

Interviu „RTX Inside the Game” cu CD PROJEKT RED

Pentru a afla mai multe despre acest mod, am vorbit cu Jakub Knapik, Vice President and Global Art Director la CD PROJEKT RED. Pentru a citi interviul complet, vezi pagina cu articolul Cyberpunk 2077 Ray Tracing: Overdrive Mode sau urmărește clipul de mai jos.

RTX ON: Gamerii GeForce îmbrățișează Ray Tracing și DLSS

În 2018 NVIDIA a pornit o revoluție de gaming cu lansarea primei generații de plăci video GeForce RTX. Încă de la lansarea primelor jocuri, acum câteva decenii, iluminarea a fost „falsificată”, iar diferite metode au fost folosite pentru a aproxima umbrele, reflexiile și alte proprietăți din lumea reală. GeForce RTX a făcut ray tracing în timp real o realitate, permițând dezvoltatorilor să randeze realist reflexii și lumini, făcând jocurile și mai imersive. Iar cu DLSS 1.0, NVIDIA a inventat o metodă revoluționară prin care jucătorii pot accelera numărul de cadre pe secundă.

În 2018 erau 4 jocuri cu RTX, 37% dintre gamerii GeForce RTX proneau ray tracing, iar 26% porneau DLSS 1.0.

Cinci ani mai târziu, NVIDIA a prezentat a treia generație de RTX odată cu lansarea plăcilor video GeForce RTX seria 40. Acum, DLSS 3 multiplică performanța cu Frame Generation accelerat de AI în 30 de jocuri. DLSS 2 accelerează numărul de cadre pe secundă în peste 280 de jocuri și aplicații cu o calitate a imaginii la fel de bună, dacă nu chiar mai bună decât rezoluția nativă. NVIDIA Reflex reduce latența de sistem pentru o experiență și mai responsive în peste 70 de jocuri. Iar noi tehnologii precum Shader Execution Reordering (SER) și Opacity Micromaps (OMM), NVIDIA RTX Direct Illumination (RTXDI), și RTX Global Illumination (RTXGI) permit dezvoltatorilor să creeze efecte incredibile ray-traced cu un număr crescut de cadre pe secundă și mai puțin efort.

Printre gameri, salturile mari pe care RTX le-a făcut sunt cunoscute, iar cele mai noi integrări sunt folosite de majoritatea utilizatorilor RTX. Dintre milioanele de gameri care dețin o plcă video GeForce RTX, 83% dintre cei care au o placă din seria 40 pornesc ray tracing, iar 79% dintre cei care dețin o placă video seria 40 accelerează performanța cu DLSS în jocurile compatibile RTX.

Popularitatea și adopția ray tracing și DLSS a depășit alte avansuri și tehnologii, precum 4K, care este folosit de 28% dintre gameri, și monitoare cu o rată de reîmprospătare a ecranului de 144+Hz, care sunt folosite de către 62% dintre cei care dețin o placă video GeForce RTX seria 40.

Mai mult DLSS

  • Everspace 2 a ieșit din early access cu suport pentru DLSS 2 (disponibil acum)
  • High on Life a primit un upgrade de performanță cu DLSS 2 (disponibil acum)
  • LEAP a ieșit din early access cu suport pentru DLSS 2 (disponibil acum)
  • Like a Dragon: Ishin! a primit un upgrade de performanță cu DLSS 2 (disponibil acum)

Cu peste 280 de jocuri și aplicații cu DLSS disponibile astăzi, este clar că NVIDIA DLSS este adoptat foarte rapid. De fapt, DLSS 3 accelerează acum performanța în peste 30 de jocuri lansate, o rată de adopție de 7 ori mai rapidă decât cea a lui DLSS 2 în primele 6 luni de la lasnare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.