Netflix recent a lansat ultimul sezon din La Casa De Papel, despre care am vorbit și noi puțin aici şi consider că a fost suficient motiv să vorbesc despre un mic crossover cu unul din jocurile mele preferate Rainbow Six Siege. La fel cum am vorbit despre skin-urile Elite din cealaltă colaborare Ubisoft x Resident Evil, acum avem doi operatori cu skin-uri EPICE.

Pentru a comemora acest eveniment crossover avem doi operatori, unul pe atac, Hibana iar unul pe apărare, Vigil care au fost costumaţi în cel mai pur stil La Casa De Papel. Amândoi operatori îmbrăcat în roşul acel care strigă “Bank Heist”. Amândoi cu masca lui Dali, deja cunoscută în toată lumea. Hibana o are ridicată în timp ce Vigil, a cărei față nu o cunoaştem, o poartă pusă. Amândoi au câte un charm, Vigil are un mic cap Dali în timp ce Hibana are o cruce egipteană pe care scrie Tokio, făcând referinţă la personajul Tokio din serial.

Unde mai străluceşte acest bundle pentru fiecare este pe partea de skin-uri. Hibana primeşte un skin pe mitralieră Type-89 dar nu şi pe puşcă. Design-ul este deosebit este o combinaţie între alb şi roşu unde partea albă este planul detaliat al unei clădiri. Vigil la fel, are skin doar pe mitralieră K1A şi deşi schema clădirii de pe alb nu cred că este la fel modelul general şi combinaţia de culorii rămâne identică.

Este un bundle de skin-uri Epice nu Legendare cum sunt cele Elite aşa că nu vin şi cu un Highlight de final de meci, deşi ce-i drept ar fi fost foarte interesant ce puteau să facă cu aceste două personaje în contextul SIEGE cu La Casa De Papel. Sunt skin-uri care se pot obţine doar cu bani, la fel ca cele Elite şi au fost şi reduse la în jur de 1140 R6 credits. Noi am avut ocazia să le încercăm mulţumită Ubisoft, dar şi dacă nu le primeam, personal le cumpărăm oricum pentru că Hibana este un operator pe care îl folosesc, iar din când în când dacă am ocazia să joc Vigil cu siguranţă aş vrea să fie cel mai vizibil şi flashy operator roamer posibil ca să pot elimina adversarii şi să le zic “Bella Ciao”.