Astăzi, NVIDIA anunță că gamerii GeForce care joacă Shadow Warrior 3 și Ready or Not pot reduce latența sistemului în aceste jocuri cu adiția tehnologiei NVIDIA Reflex. Pornirea Reflex în Shadow Warrior 3 reduce latența sistemului cu până la 56%, în timp ce Ready or Not beneficiază de o scădere a latenței de 42%. Scăderea latenței sistemului ajută jucătorii să fie mai competitivi.

De asemenea, NVIDIA a adăugat și o nouă serie de monitoare G-SYNC și mouse-uri de gaming în ecosistemul Reflex.

Shadow Warrior 3 reduce latența sistemului cu până la 56% datorită Reflex

Nu există set-up mai bun pentru Shadow Warrior 3 decât un laptop sau PC cu GeForce RTX. La începutul acestei luni, jocul a primit o creștere a performanței de până la 68% prin adăugarea de suport NVIDIA DLSS. Acum, NVIDIA oferă gamerilor GeForce posibilitatea de a reduce latența sistemului cu până la 56% în joc. Gamerii GeForce primesc experiența supremă în Shadow Warrior 3 cu ajutorul Reflex, și un număr crescut de cadre pe secundă cu DLSS.

Ready or Not, mai vine un upgrade Reflex de până la 42%

Gamerii care se pregătesc pentru Ready or Not, shooter-ul de tip co-op care primește o serie mare de review-uri în Early Access urmează să beneficieze de o experiență de joc mult mai fluidă. În scenariul realist din Ready or Not, milisecundele fac diferența dintre oprirea unui suspect sau propria viață. Cu un singur click, jucătorii de Ready or Not pot reduce latența sistemului în joc cu până la 42%.

Ecosistemul NVIDIA Reflex continua să se extindă

NVIDIA Reflex este o suită de tehnologii care optimizează și măsoară latența sistemului în jocuri competitive. Oferă un avantaj competitiv pentru gameri, reducând latența sistemului astfel încât acțiunile de pe ecran să se întâmple mai repede, în meciurile multiplayer, dar oferă și o experiență mai fluidă în single-player. Reflex este disponibil în cele mai populare jocuri multiplayer și esports, funcționează pe plăci grafice GeForce începând de la seria GTX 900 și necesită un singur click pentru activare.

NVIDIA Reflex Analyzer oferă o măsurătoare ușoară și precisă a latenței aflate între click și acțiunea de pe ecran, pentru prima dată. Folosind GeForce Experience și tehnologia încorporată în monitoare și mouse-uri compatibile Reflex, latența poate fi măsurată, jucătorii pot modifica setup-ul și apoi pot testa iar pentru a confirma că latența este scăzută. Noile monitoare Reflex sunt AOC AG254FG și Viewsonic XG271QG.

Mouse-urile Reflex deblochează posibilitatea de a măsura în întregime latența sistemului, alături de un monitor cu Reflex Analyzer. Luna aceasta, Alienware AW320M cu fir și ROCCAT Kone XP devin cele mai noi compatibile cu Reflex.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.