NVIDIA Studio a lansare un plug-in DLSS 3 compatibil cu Unreal Engine 5! Unealta Play in Editor este folositoare pentru dezvoltatorii de jocuri video pentru a putea revizui gameplay-ul dintr-un nivel în timp ce îl editează – iar DLSS 3 AI upscaling a debloca semnificativ mai mute cadre pe secundă pe plăcile video GeForce RTX seria 40 pentru un preview și mai pruid. De asemenea, oferă beneficii de upscaling prin DLSS 2 Super Resolution pentru alte fluxurile de lucru folosite intens de creatori de conținut.
Descarcă DLSS 3 pentru Unreal Engine 5.2 pentru a experimenta un flux de lucru incomparabil!
De asemenea, săptămâna aceasta, Amir Anberestani, un artist 3D foarte talentat care foloește pseudonimul Kingsletter, vine În NVIDIA Studio pentru a împărtăși creația sa cu țestase, Space Turtle – care a fost adusă la viață folosind ZBrush, Adobe Substance 3D Painter și Blender.
Kingsletter a început prin a folosi uneltele din ZBrush pentru a evolua creația sa și apoi a folosit Adobe Substance 3D Painter pentru a aplica detalii pe suprafețe. Apoi a folosit Blender pentru a anima scena, utilizând mișcări simple pentru a aduce țestoasa la viață. Folosind potențialul laptopului său NVIDIA Studio MSI Creator Z17 HX Studio A13V de la MSI cu o placă video GeForce RTX 4070 a reușit să ducă așteptările la următorul nivel.
Placa sa video RTX 4070 a facilitat fără efort randare mai eficientă a rezultatului final cu OptiX ray tracing accelerat de RTX în Blender Cycles, asigurând cea mai rapidă randare finală.
Iar aplicația creative 3D, Marvelous Design lansează Into the Omniverse – este NVIDIA Omniverse Connector – luna aceasta. Află cum artiști talentați folosesc Connector, împreună cu Universal Scene Description framework pentru a își duce fluxurile de lucru creative la următorul nivel.
Vizitează pagina de blog În NVIDIA Studio de săptămâna aceasta pentru a afla mai multe despre tehnologiile NVIDIA suportate de Unreal Engine 5 și creațiile artistului de săptămâna aceasta.