Cognizant România este singurul partener IT al Destiny Park, acest oraș în miniatură, dedicat copilor, iar în acestă vară compania vine cu o nouă experiență gândită să activeze creativitatea și curiozitatea vizitatorilor. Copiii care vor ajunge în spațiul de experiență Cognizant vor face primii pași pe tărâmul IT-ului.
De la puzzle-uri inedite, serii logice, intrebări de cultură generală legate de tehnologie, la jocuri menite să le dezvolte diverse abilități și cunoștințe, toate acestea le oferă copiilor și tinerilor un cadru optim pentru explorarea tehnologiei într-un mod atractiv.
„Destiny Park este un reper în educația non-formală în România. În 2023 am avut 173.175 de vizitatori. Când am deschis parcul, în septembrie 2022, am luat în calcul, pentru primul an, doar vizitatori din București și Ilfov. Acum ne vin copii nu doar din tot Sud-Estul și Sud-Vestul țării, dar și din orașe precum Cluj-Napoca, Iași, Oradea sau Timișoara și din străinătate. Acest lucru ne bucură, pentru că oamenii au înțeles repede ce înseamnă învățarea prin joacă și joc. Parteneriatele cu companii de renume precum Cognizant ne ajută să aducem realism în experiențele copiilor și să consolidăm percepția acestora despre industriile reprezentative. Copiii iubesc tehnologia și se bucură de experiențele care aduc și distracție, pe lângă informații. De aceea, activitatea Cognizant din Destiny Park este foarte apreciată, iar schimbarea pe care tocmai am făcut-o îi va face pe copii să fie și mai interesați de domeniul IT”, a declarat Ana-Maria Pascaru, Director de Marketing Destiny Park.
Activitățile sunt structurate pe categorii de vârstă, 3-6 ani, 7-10 ani și 11-14 ani, astfel încât fiecare copil care ajunge în Studio-ul Cognizant să aibă parte de o experiență memorabilă, potrivită atât cu vârsta, cât și cu percepția, înțelegerea și curiozitatea sa.