Lansare: 3.09.2021

Durata: 1h 39min

Studio: Constantin Film

Josephine Langford … Tessa
Hero Fiennes Tiffin … Hardin
Mira Sorvino … Carol

Imediat ce Tessa ia cea mai mare decizie din viața ei, totul se schimbă. Secrete despre familia ei, și apoi despre cea a lui Hardin încep să iasă la iveală, așa că îndoiala începe să pună stăpânire pe amândoi, iar viitorul lor împreună, pentru care s-au luptat atât de mult, pare tot mai dificil de atins.

Mult aşteptată a 3-a parte din seria After şi-a făcut apariţia în cinema într-o formă discretă pentru publicul larg dar nu şi pentru fani. Cred că la punctul acesta, din viaţa mea, “cariera” mea asta de “critic” de film mă pot numi fan After. Însă nu totul e ceea ce pare cu “După ce ne-am îndrăgostit”.

Dacă eram pe val de fiecare dată când apărea un film din seria After, până la cel de față, era pentru spectacolul fantezie care era prezentat pe ecran dar şi pentru sală, care garantat, era plină de fane care chicoteau la scenele picante şi suspinau de fiecare dată când Hardin Scott îşi dădea tricoul jos. Evident, mă aşteptam la acelaşi circ de fantezii imposibile cu care ne-a obişnuit seria dar spre surprinderea mea nu a fost aşa. Povestea continuă direct după evenimentele ultimului film însă în afară de Tessa şi Hardin cam toată distribuţia este diferită. Alţi actori, aceleaşi personaje. Un pic confuz direct de la început. Şi atunci am început să observ ceva. Filmul ăsta era altfel. În afară de faptul că a trecut imediat, o oră jumate a zburat de parcă nu s-a întâmplat nimic, tot în acelaşi timp viziunea era diferită. Foarte, foarte diferită.

S-a schimbat regizorul. Şi se vede. Jenny Gage s-a ocupat de After, Roger Kumble a urmărit atent ce a făcut Gage cu After şi a zis eu pot să îl fac de 10 ori mai extravagant şi a făcut After We Collided şi acum, înapoi în mâna unei doamne, Castille Landon care, WOW!, ce diferenţă! Este un film foarte domol. Nu ştiu dacă am folosit vreodată cuvântul domol într-o recenzie. În ciuda scenelor picante care acum au un alt look, unele sunt mai senzuale faţă de altele (ex. cea cu jacuzzi), filmul are un alt aer complet stătător şi lasă evenimentele bombastice în favoarea dialogului şi dramelor personale. Este altceva de urmărit un pic mai serios, un pic mai atent.

Caracterizarea personajelor în special Tessa şi Hardin au ajuns la un alt nivel. Relaţia este în continuare toxică şi totuşi, cumva magnetic, cei doi nu pot sta departe unul de celălalt. Comportamentul lui Hardin în acest film iese din nou în evidenţă prin magnificul rol pe care Hero Fiennes Tiffin reuşeşte să îl stoarcă din acest personaj. Este nesuferit, este alcoolic şi este un băiat cu probleme nerezolvate care încep să se justifice prin alte evenimente şi personaje din jurul lui. Şi totuşi parcă nu îl scuză. Amândoi sunt un pic ignoranţi în anumite aspecte, în special când vine vorba de lucruri foarte evidente, pe care eu, cititor al cărţilor, le ştiu deja. Dar nu e ca şi cum erau marele mister al filmului. Totul e un pic previzibil mai puţin cele doua personaje care fac acest dute-vino volatil.

Dacă ai venit ca mine pentru a râde de nişte lucruri imposibile şi un alt power trip sau power fantasy cum a fost After We Collided, “We Fell” nu este filmul potrivit. Şi asta ma lăsat un pic în şah ce e drept. Dar drama pe care am primit-o a fost suficient de satisfăcătoare să pot spune că la nivel de film, film serios mă refer aici, probabil After We Fell este unul din cele mai bune din serie până acum. Presupun că şi spectatorii au crescut cumva şi au nevoie de un pic mai mult decât picanterii şi priviri ucigaşe între personajele principale. Şi este destul de dramatic.

Rămâne, așadar, să-l vedeți și să decideți singuri dacă vă este pe plac sau nu și vă așteptăm să discutăm despre el. Filmul After We Fell/”După ce ne-am îndrăgostit” rulează din 3 septembrie 2021 în România la cinematografe și este distribuit de Ro Image.