Ascultă acest articol


Astări, înainte de Game Developers Conference (GDC ), NVIDIA a anunțat îmbunătățiri pentru tehnologiile sale NVIDIA RTX Neural Rendering, inclusiv faptul că neural shaders vor fi disponibile în Microsoft DirectX Preview în aprilie, DLSS 4 a atins un prag important cu peste 100 de jocuri și aplicații compatibile, RTX Remix este lansat oficial alături de un demo jucabil Half-Life 2 RTX, iar NVIDIA RTX Kit primește actualizări majore, inclusiv suport pentru Unreal Engine 5 cu RTX Mega Geometry și RTX Hair. În plus, personajele autonome NVIDIA ACE își fac debutul în două titluri.

Principalele anunțuri:

NVIDIA și Microsoft pornesc o nouă eră a gaming-ului cu tehnologie Neural Shading

NVIDIA și Microsoft au anunțat că neural shading va fi disponibil în DirectX Preview în aprilie, deblocând potențialul nucleelor Tensor AI din GPU-urile NVIDIA GeForce RTX în shaderele grafice folosite pentru a programa jocuri video.

Neural rendering reprezintă o evoluție în programarea grafică, combinând AI cu tehnicile tradiționale de randare pentru a crește semnificativ numărul de cadre pe secundă, pentru a îmbunătății calitatea imaginii și pentru a reduce consumul de resurse. SDK-ul NVIDIA RTX Neural Shaders permite dezvoltatorilor să-și antreneze datele de joc și codul shader pe un PC RTX AI, accelerat de către nucleele Tensor. Acest lucru îmbunătățește semnificativ performanța tehnicilor de randare neurală pentru randare în timp real mai eficientă cu nuclee tensor.

Citate:

‘’Microsoft adaugă suport pentru Cooperative Vectors în DirectX și HLSL, începând cu un preview în aprilie. Această tehnologie va duce programarea grafică la un nou nivel, permițând neural rendering în întreaga industrie de gaming. Deblocarea nucleelor Tensor pe NVIDIA RTX va permite dezvoltatorilor să folosească RTX Neural Shading în întregime pentru o experiență pe Windows mai bogată și imersivă.” – Shawn Hargreaves, Direct3D Dev Management, Microsoft

 ‘’Neural rendering este viitorul graficii și suntem încântați să colaborăm cu Microsoft pentru a aduce AI în shaderele programabile în DirectX. Toți dezvoltatorii de jocuri pot folosi nucleele Tensor din plăcile grafice GeForce RTX pentru a livra realism fără precedent și performanță în gaming-ul pe Windows.” – John Spitzer, VP Developer Tehnology, NVIDIA

RTX Kit ajunge în Unreal Engine 5

Astăzi, NVIDIA a lansat suport Unreal Engine 5 pentru RTX Mega Geometry și RTX Hair prin NVIDIA RTX Branch din Unreal Engine.

NVIDIA RTX Kit este o suită de tehnologii neural rendering care permit ray tracing accelerat de AI în jocuri, randare de scene cu geometrie detaliată și crearea de personaje fotorealiste. GPU-urile GeForce RTX seria 50 vin cu o inovație majoră în randarea părului și blănii datorită unui nou primitiv Linears Swept Sphere (LSS). Această tehnologie permite randarea mai precisă și eficientă a firelor de păr individuale în special pentru persoane digitale.

La CES, NVIDIA a arătat ce este posibil cu neural rendering printr-un demo tehnologic, Zorah. La GDC există un update pentru Zorah demo:

NVIDIA RTX Remix lansat oficial cu DLSS 4 și RTX Neural Shaders, Half-Life 2 RTX Playable Demo disponibil pe 18 martie.

După un an de Open Beta, NVIDIA lansează oficial RTX Remix, o platformă revoluționară de modding pentru remasterizarea jocurilor clasice cu RTX. Noul RTX Remix include DLSS 4 cu Multi Frame Generation, tehnologii avansate de RTX Neural Rendering și numeroase actualizări cerute de comunitate care vor permite modderilor să facă remasterizări cu grafică și performanță și mai bune.

Pentru a demonstra capabilitatea RTX Remix și a celor mai noi inovații RTX, posesorii de Half-Life 2 vor putea descărca gratuit Half-Life 2 RTX demo de pe Steam, începând cu 18 martie. Acest remaster a fost făcut de către 4 echipe de modderi care au lucrat împreună cu Orbifold Studios. Demo-ul include full ray tracing, asset-uri remasterizate, DLSS 4, Reflex, RTX Neural Radiance Cache, RTX Skin și RTX Volumetrics.

Peste 100 de jocuri și aplicații cu DLSS 4 cu Multi Frame Generation disponibile acum

DLSS 4, care a sosit odată cu lansarea plăcilor video GeForce RTX seria 50 a atins rapid 100+ titluri compatibile, devenind cea mai rapid adaptată tehnologie NVIDIA din istorie. DLSS 4 a debutat cu Multi Frame Generation, care utilizează AI pentru a genera până la 3 cadre suplimentare per cadru randat tradițional, ceea ce sporește numărul de cadre pe secundă de până la 8X prin comparație cu randarea tradițională. Acest spor masiv de performanță pe GeForce RTX seria 50 permite gamerilor să folosească setări grafice maxime la cele mai înalte rezoluții cu un număr crescut de cadre pe secundă.

Pe lângă cele 100 de jocuri și aplicații disponibile acum, vor urma și: Lost Soul Aside, Mecha BREAK, Phantom Blade Zero, Stellar Blade, Tides of Annihilation și Wild Assault.

Personaje autonome NVIDIA ACE debutează în inZOI și NARAKA: BLADEPOINT MOBILE PC VERSION

În acest an, NVIDIA a arătat personaje autonome alimentate de NVIDIA ACE prin AI, de la coechipieri, la NPC-uri și inamici, ceea ce oferă o nouă serie de posibilități de gameplay. Acum, personajele autonome ACE își vor face debutul în această lună în două titluri noi – inZOI și NARAKA: BLADEPOINT MOBILE PC VERSION

În inZOI, jucătorii vor putea personaliza NPC-uri „Smart ZOI”, cu scopuri în viață, iar prin intermediul inteligenței artificiale, comportamentul acestora se va schimba. În NARAKA: BLADEPOINT MOBILE PC VERSION, coechipierii NVIDIA ACE AI vor ajuta jucătorii în lupte și explorare.

Tehnologiile NVIDIA ACE continuă să evolueze, integrând noi modele de limbjar, animații faciale îmbunătăție și plugin-uri ACE updatate pentru Maya și Unreal Engine.

„NVIDIA permite dezvoltatorilor de jocuri să treacă de anumite bariere prin intermediul tehnologiei AI. NVIDIA ACE în NARAKA: BLADEPOINT MOBILE PC VERSION ne permite să creăm coechipieri autonomi alimentați de AI care rulează local pe dispozitivul fiecărui utilizator și care ajută jucătorul în luptă.” – Zhipeng Hu, Head of Thunder Fire BU, SVP of NetEase corp.

Pentru mai multe informații, accesați:

https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/news/nvidia-ace-naraka-bladepoint-inzoi-launch-this-month

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.