Razer™, cel mai popular brand de lifestyle pentru gameri la nivel mondial (Hong Kong Stock Code: 1337), sărbătorește atingerea obiectivului de conservare a 1 milion de copaci, ca parte a campaniei desfășurate în parteneriat cu organizația nonprofit de protecție a mediului, Conservation International. Pentru a sărbători impresionanta reușită, Razer a lansat mult așteptatul hoodie cu design Sneki Snek și a anunțat un nou obiectiv deosebit de ambițios, salvarea a 10 milioane de arbori.

Parteneriatul dintre Razer și Conservation International face parte din strategia de sustenabilitate a companiei, #GoGreenWithRazer, care se întinde pe o perioadă de 10 ani și are ca scop principal protejarea mediului înconjurător. Alături de comunitatea Razer, cele două organizații au reușit să contribuie la conservarea a aproximativ 2.000 de hectare de pădure, echivalentul a aproximativ 3.000 de terenuri de fotbal american. Campania este construită în jurul mascotei Razer, Sneki Snek, care a reușit să reunească comunitatea de fani în eforturile de conservare a arborilor. Ceea ce a început ca o schiță a unuia dintre designerii Razer, s-a transformat într-un adevărat fenomen alimentat de fani, Senki Snek inspirând nenumărate meme-uri, tatuaje și chiar și o pagină de fani susținută de comunitate. Pentru fiecare obiect promoțional Sneki Snek comercializat, Razer a donat o parte a încasărilor către Conservation International pentru a proteja pădurile lumii.

“Nu am fi putut atinge aceste rezultate impresionante fără comunitatea noastră deosebit de pasionată,” a declarat Addie Tan, Associate Director of Business Development în cadrul Razer. ”Inițial ne-am propus să contribuim la salvarea a 100.000 de arbori, o țintă care a fost îndeplinită cu ajutorul fanilor noștri în doar câteva săptămâni, făcându-ne să realizăm că împreună putem face mult mai mult. Acum că am trecut de un milion de copaci salvați, suntem încrezători că vom atinge și următorul nostru obiectiv: conservarea a 10 milioane de arbori.”

Fiind fidel spiritului Razer, noul obiectiv este deosebit de ambițios și își propune în colaborare cu Conservation International protejarea a nu mai puțin de 10 milioane de arbori. Razer va continua și cu tradiția de a sărbători atingerea diferitelor praguri prin lansarea de noi obiecte promoționale exclusive. Astfel pentru fiecare 250.000 de copaci conservați, Razer va lansa noi obiecte cu design-ul Sneki Snek, donând o parte din încasări către Conservation International. Noul obiectiv al campaniei își propune conservarea a aproape 20.000 de hectare de păduri și de specii pe cale de dispariție care depind de acest habitat.

“Protejarea naturii este una dintre cele mai importante măsuri prin care putem sprijini biodiversitatea și putem ajuta în problema schimbării climei,” a declarat Sarah Cragg, Partnership and Marketing Director, Asia Pacific, al Conservation International. “Eforturile Razer de a atrage atenția asupra provocărilor cu care se confruntă planeta noastră au oferit comunității și o metodă eficientă de a participa la acțiunile noastre. Suntem profund recunoscători pentru răspunsul venit din partea comunității și suntem încântați să ducem provocarea la următorul nivel.”

Ca parte a inițiativei #GoGreenWithRazer, compania vrea nu doar să coopteze comunitatea oferindu-i oportunitatea de a face diferența și de a contribui la inițiativele verzi, dar și să educe publicul. Anul trecut Razer a lansat seria de desene animate  Sneki Snek, pentru a atrage atenția comunității asupra problemelor de mediu cu care se confruntă planeta noastră și asupra felului în care pot ajuta. Primul episod al seriei a prezentat problema defrișărilor, evidențiind importanța protejării mediului de care depind atât de multe specii, o cauză deosebit de importantă pentru Sneki Snek.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.