Pe 21 septembrie NVIDIA DLSS 3.5 debutează în Cyberpunk 2077 și Chaos Vantage
NVIDIA DLSS 3.5 face jocurile și mai frumoase, imersive și realiste cu adiția funcției Ray Reconstruction, o nouă tehnică bazată pe AI care îmbunătățește și maim ult calitatea ray tracing. Iar în aplicații, preview-urile ray-traced și viewport-urile sunt îmbunătățite semnificativ, permițând creatorilor să vizualizeze mai bine rezultatele finale înainte de randările care necesită timp.
DLSS 3.5 este disponibil pentru toți utilizatorii GeForce RTX și NVIDIA RTX; pentru un breakdown complet despre această nouă tehnologie vezi articolul care anunță NVIDIA DLSS 3.5.
În altă ordine de idei, Lies of P, Party Animals, Warhaven și Witchfire se lansează toate în această săptămână cu suport DLSS din prima zi, iar gamerii pot încerca un open beta pentru The First Descendant, un joc care urmează să fie accelerat de DLSS 3.
În fiecare joc, utilizatorii GeForce RTX vor beneficia de experiența definitivă.
NVIDIA DLSS 3.5 se lansează pe 21 septembrie
NVIDIA avansează tehnologia de randare din nou cu adiția lui NVIDIA DLSS 3.5 care dispune de Ray Reconstruction, care este un nou model AI ce îmbunătățește imaginile ray-traced pentru jocuri și aplicații cu ray-tracing intens.
Ray Reconstruction înlocuiește denoiserele manual, care rezolvă razele dintr-o scenă cu o rețea AI NVIDIA antrenată de un supercomputer care generează pixeli de calitate mai mare între razele sampled.
Antrenat cu de 5 ori mai multe date decât DLSS 3.0, DLSS 3.5 recunoaște diferite efecte ray-traced pentru a face decizii mai bune despre utilizarea datelor temporale și spațiale și pentru a reține informații la frecvență înaltă pentru upscaling de calitate superioară.
Cyberpunk 2077 primește upgrade la DLSS 3.5 pe 21 septembrie
Pe 21 septembrie, update-ul 2.0 pentru Cyberpunk 2077 se lansează cu multe îmbunătățiri, printre care și DLSS 3.5. În Cyberpunk 2077 Ray Tracing: Overdrive Mode, Tehnica Ray Reconstruction a lui DLSS 3.5 îmbunătățește calitatea și claritatea reflexiilor, iluminarea globală este și mai precisă, iar lumina este mai dinamică și mai responsive pentru o experiență mai bună și mai imersivă.
Iar pe 26 septembrie Cyberpunk 2077: Phantom Liberty se lansează cu full ray tracing și DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction. Phantom Liberty este o nouă aventură pentru Cyberpunk 2077.
„Datorită tehnologiei inteligente DLSS 3.5 alimentată de putere de randare AI poți experimenta cea mai nouă locație din Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Dogtown la cea mai bună calitate – cu imagini mai clare, iluminare mai precisă și cel mai mare număr de cadre pe secundă.” – Jakub Knapik, VP of Art, Global Art Director, CD PROJEKT RED
Pentru și mai multe informații despre lansarea lui DLSS 3.5 și Ray Reconstruction în Cyberpunk 2077 și Cyberpunk 2077: Phantom Liberty vezi articolul de lansare Cyberpunk 2077 DLSS 3.5 și urmărește cel mai nou Cyberpunk 2077: Phantom Liberty RTX technology trailer
DLSS 3.5 pentru creatori: Chaos Vantage primește upgrade pe 21 septembrie, NVIDIA Omniverse în luna octombrie
Platformele și aplicațiile creative au o varietate mare de conținut care este dificil pentru denoiserele tradiționale pentru că necesită ajustare manuală la fiecare scenă. Drept urmare, atunci când se face preview la conținut se obține o calitate sub optimă a imaginii. Cu DLSS 3.5, rețeaua neurală AI este capabilă să recunoască o varietate mare de scene, producând imagini de înaltă calitate în timpul preview-ului și înainte de a porni randarea finală.
Chaos Vantage este o unealtă populară de vizualizare 3D care permite creatorilor să exploreze scene largi într-un mediu complet ray-traced. Vantage, care este deja acceperat pe plăcile video RTX cu NVIDIA OptiX denoiser și NVIDIA Super Resolution adaugă suport pentru Ray Reconstruction pe 21 septembrie pentru a îmbunătăți și maim ult calitatea imaginii – oferind un spor major creatorilor care navighează prin scene complexe.
NVIDIA Omniverse USD Composer, o aplicație complet customizabilă pentru construirea lumilor OpenUSD care permite utilizatorilor să asambleze, lumineze, simuleze și randeze scene la scară largă se va lansa cu DLSS 3.5 în octombrie.
Mai multe jocuri cu DLSS săptămâna aceasta:
- The First Descendant Open Beta începe astăzi cu DLSS 3
- The First Descendant: DLSS 3 – 4K Comparison Video: https://youtu.be/2hJ_d-iI5Gc?feature=shared
- Warhaven se lansează pe 20 septembrie cu DLSS 3
- Warhaven: DLSS 3 – 4K Comparison Video: https://youtu.be/MafpYyleLGw?feature=shared
- Witchfire intră în Early Access pe 20 septembrie cu suport pentru DLSS 3 & Reflex
- Party Animals se lansează pe 20 septembrie cu DLSS 2 & Reflex
Ne auzim săptămâna viioare pentru mai multe jocuri RTX
Acum 5 ani am pornit într-o călătorie revoluționară: Aceea de a redefini grafică cu randare neurală și inteligență artificială. DLSS a evoluat mult de atunci, iar acum accelerează performanța în peste 340 de jocuri și aplicații lansate. Iar DLSS 3.5 Ray Reconstruction va folosi puterea AI pentru a face jocurile și aplicațiile și mai frumoase și imersive, începând cu Cyberpunk 2077, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, și Chaos Vantage.