Ascultă acest articol


Noile războaie de conținut de la Hollywood se întețesc!”

Probabil că Apple vorbește despre conținut care va fi lansat în aplicația Apple Music pentru moment, deoarece compania nu și-a anunțat încă oficial activitatea în televiziune sau film. Apple a lucrat neoficial la o mână de spectacole. Au existat zvonuri cum că Apple chiar își dorește să lucreze la producția unui film animat.

Ce aduce nou acest contract cu Oprah?

Apple a semnat cu Oprah Winfrey un acord multianual pentru programe noi originale.

Semnarea vine pentru Apple ca rampă în portofoliul său original de conținut și merge, cap la cap, cu Netflix și Amazon într-un război pentru atenția consumatorilor.

“Împreună, Winfrey și Apple vor crea programe originale care să îmbrățișeze abilitatea ei incomparabilă de a se conecta cu publicul din întreaga lume. Proiectele lui Winfrey vor fi lansate ca parte a unei game de conținut originar de la Apple “, a declarat compania într-o declarație vinerea trecută

Apple nu a specificat dacă Winfrey va apărea în oricare dintre emisiuni, dar este de așteptat să aibă un rol pe ecran ca și gazdă și intervievator. Compania a refuzat, de asemenea, să discute aspectele financiare ale afacerii. Apple a declarat că afacerea nu va afecta contractul lui Winfrey cu OWN, rețeaua de televiziune pe care a lansat-o în anul 2011. Winfrey și-a extins recent contractul până în 2025.

Apple, Amazon și Netflix au concurat cu producătorii, showrunerii și performerii, și au plătit sume fără precedent pentru a face acest lucru. Susţinute de un capital financiar enorm, intrarea lor în Hollywood a schimbat radical afacerile de divertisment şi a forţat studiourile tradiţionale să plătească mai mult pentru talentul de top. În ultimul an, Apple a încheiat tranzacții pentru mai mult de o duzină de spectacole cu nume mari precum Reese Witherspoon, Steven Spielberg, Octavia Spencer și Kevin Durant.

Winfrey adaugă un nou nivel de putere acelui amestec. Spectatorul talk show-ului este o forță culturală cu foarte mulți adepți loiali. Discursul ei de la ceremonia de anul acesta a Globurilor de Aur a lansat o fervoare națională în legătură cu perspectiva unei posibile candidaturi la prezidențialele din 2020 a celebrei prezentatoare de televiziune.

Dar Apple și Winfrey se luptă într-un peisaj aglomerat. Netflix a semnat recent cu fostul președinte Barack și fostă primă doamnă Michelle Obama într-o înțelegere de mai mulți ani. Netflix are, de asemenea, un spectacol găzduit de David Letterman, care oferă interviuri cu cele mai mari celebrități din lume.

Pentru Apple, aducerea lui Oprah Winfrey și a altor nume de marcă este o modalitate de a menține oamenii în universul Apple de pe iPhone și de la Apple TV și, de asemenea, să atragă noi clienți care ar putea decide că accesul la conținutul original al companiei merită cumpărat.

“Nu știm nimic despre realizarea televiziunii. Există lucruri pe care le aducem, știm cum să creăm aplicații, cum să facem distribuția, cum să comercializăm, și cum să creezi spectacole.”, a declarat vicepreședintele Apple, Eddy Cue, la CNNMoney în martie.

Rămâne să vedem, nu-i așa?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.